Zpevnění svalů při lyžování

Také se už těšíte, až napadne sníh a vy budete moci vyrazit na lyže nebo snowboard? Jestliže máte lyžování rádi již dlouho, jistě máte svou oblíbenou lyžařskou lokalitu, kam vyrážíte nejčastěji. Lyžování je poměrně náročný sport, měli byste proto dbát také na následný odpočinek. Také než vyrazíte na lyže, je vhodné určité rozcvičení a protažení. Můžete tak zabránit nepříjemným úrazům. Jako relaxaci po náročném dni na lyžích můžete zvolit saunu nebo welness, kde jsou používány éterické oleje, které vaši relaxaci podpoří.

Jestliže jste podcenili rozcvičení, nebo jste přecenili své síly, může se vám stát, že se u vás objeví bolestivost kloubů nebo svalů. Pokud máte ještě pár dní na lyžích před sebou a rádi byste se bolesti či otoku zbavili co nejdříve, vyzkoušejte tejpování. Základní pomůckou je tejpovací páska, která se lepí na bolestivou oblast. Její hlavní vlastností je elasticita, která bývá až 160%!

V případě, že byste chtěli podpořit účinky tejpování, můžete vyzkoušet gely proti bolesti. Gel proti bolesti ve většině případů funguje na principu léčby chladem, kdy je postižená oblast gelem zchlazena tak, aby bolestivé signály nebyly vysílány do mozku. Gely proti bolesti jsou navíc k organismu mnohem šetrnější než léky proti bolesti, protože se aplikují pouze lokálně.

Štítky: , ,

Comments are closed.